Million Voices at once.♥

Inget bloggande på ett par dagar. Helgen har inte varit den roligaste precis men vafan. Fredags var jag i skolan fick tillbaka mitt tyska prov vilket jag var nöjd med som tur var. På kvällen gjorde jag inte så mycket flytta hem till pappa och sen var han och jag inne hos Kenth och hjälpte han med hans dusch och elen i vardagsrummet då han flyttade för två veckor sedan ungefär. På Lördagen skulle Joel träna på Saxtorp så jag packar ju med kameran så klart sen när vi kommer dit tror ni inte mitt minneskort sitter i datan. Hur smidig får man vara.. Men blev sitta flaggvakt och kolla istället. På kvällen kolla Pappa Joel och jag Intouchables vilket var en jäkligt bra film som ni måste se om ni inte redan sett den. Handlade om en man som var förlamad från halsen och ner och hans medhjälpare som tog hand om honom. Idag ska jag ut en snabb tur till Burlöv innan jag ska iväg och jobba till stängning så vet inte om det blir något mer bloggande idag..

Kommentera här: